Αναρτήθηκε από: penthilos | Οκτώβριος 22, 2011

Σκουλουκουιν

Το σκουλουκούιν
Αρβανιτάκη Ελευθερία
Μουσική/Στίχοι: Χατζηπιέρης Γιώργος

(η προσέγγιση στην Κυπριακή διάλεκτο μπορεί να μην είναι απόλυτα σωστή επειδή ουσιαστικά υπάρχει μόνο προφορικά)

Έβρεξεν μες την αυλήν μου τζι έπαιζα με τα πηλά
τζι είδα μέσα που το χώμα θκυο ματούθκια γελαστά
θκυο ματούθκια γελαστά

Ήταν έναν σκουλουκούιν τζι’ ήταν όπως την κλωστήν
ηβρε μιαν μιτσιάν τρυπούαν τσι επροσπάθαν να χωστεί

Σκουλουκούιν σκουλουκούιν πού πάεις χωρίς βρακούιν
έμπα μέσα στη φωλιά σου μεν πονήσεις τα λαιμά σου
Σκουλουκούιν σκουλουκούιν πού πάεις χωρίς βρακούιν
έμπα μέσα στη φωλιά σου μεν πονήσεις τα λαιμά σου

Έπιασα τον που τον νούρον το φιλούιν το μιτσίν
έπαιξα λλίον μιτά του τζι έκλεισά το στο ποτσίν

Τζι ήρτεν έσσω η αρφή μου τσι έμπηξεν τες παουρκές
είπεν το τζιαι του τζυρού μου τζι έδωκέν μου πατσαρκές

Σκουλουκούιν σκουλουκούιν έννα σγάψω ένα λουκκούιν
μες την λάνταν να σε χώσω τον πελάν για να γλιτώσω

Σκουλουκούιν σκουλουκούιν πού πάεις χωρίς βρακούιν
έμπα μέσα στη φωλιά σου μεν πονήσεις τα λαιμά σου

Το σκουλουκούιν

Έβρεξε μες την αυλή μου και έπαιζα με τις λάσπες
Και είδα μέσα από το χώμα δύο ματάκια γελαστά

Ήταν ένα σκουλουκούιν και ήταν σαν την κλωστή
βρήκε μια μικρή τρυπούλα και προσπαθούσε να κρυφτεί

Σκουλουκούιν, σκουλουκούιν που πας χωρίς βρακάκι
Μπες μέσα στη φωλιά σου μην πονέσεις τα λαιμά σου.

Το έπιασα από την ουρά το μικρό μου φίλο
Έπαιξα λίγο μαζί του και το έκλεισα στο μπουκάλι

Και ήρθε έξω η αδελφή μου και έβαλε μου τις φωνές
Το είπε και στον πατέρα μου και μου έδωσε σφαλιάρες

Σκουλουκούιν, σκουλουκούιν θα σκάψω ένα μικρό λάκκο
Μέσα στη λιμνούλα να σε χώσω τον μπελά για να γλιτώσω.

Πηγη: http://www.musiclessons.gr/word/skouloukouin.doc

Και το βιντεο με το τραγουδι

Σχολιάστε

Kατηγορίες

