Αναρτήθηκε από: penthilos | Μαΐου 6, 2011

Υγραέριο ή Βενζίνη;

Υγραέριο ή ντίζελ;

Με το κόστος των καυσίμων να έχει εκτοξευθεί, οι οδηγοί αναζητούν εναλλακτικές λύσεις, που το ιταλικό Gruppo προσφέρει μέσα από μια ποικιλία μοντέλων. Συγκρίνουμε λύσεις και καταγράφουμε οφέλη…

ΣΕ ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, μπορεί το ντίζελ να παραμένει απαγορευμένος καρπός και το υγραέριο να ανθεί σταδιακά, αυτό όμως δεν εμπόδισε τη Fiat Auto Hellas να μας δώσει την ευκαιρία να πάρουμε μια γερή γεύση από το πολύπλευρο ταλέντο της στα μικρά αυτοκίνητα. Για τα Panda και Bravo μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω. Εδώ θα θέλαμε να ασχοληθούμε ταυτόχρονα με δύο διαφορετικές εκδοχές της Alfa Romeo MiΤo, αμφότερες με ιταλικές πινακίδες, μιας και η διάθεσή τους στη χώρα μας δεν έχει ξεκινήσει κανονικά.

Ο αγώνας αρχίζει!
Κάτω από το καπό της μπλε MiTo βρίσκεται ένας μικρός 1.300άρης πετρελαιοκινητήρας (ήδη έχει φθάσει στην τρίτη γενιά εξέλιξης), όπου οι οκτώ ψεκασμοί ανά χρόνο περιστροφής του βελτιώνουν την καύση, μειώνοντας παράλληλα ρύπους (104 γρ./χλμ) και κατανάλωση (4 λίτρα/100 χλμ.). Στην προκειμένη περίπτωση, μάλιστα, μιλάμε για την έκδοση ECO, η οποία διαθέτει σύστημα Start/Stop και ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Στην άλλη άκρη του ρινγκ, με την… καναρινί φορεσιά βρίσκεται η υγραεριοκίνητη έκδοση (GPL). Το ενδιαφέρον, όμως, εδώ είναι ότι δε συνδυάζεται με έναν υποτονικό ατμοσφαιρικό κινητήρα, αλλά με ένα μικρό τούρμπο T-Jet 120 ίππων. Κοινός παρονομαστής η άφθονη ροπή, που αποτέλεσε και το κυριότερο σημείο αντιπαράθεσης. Η πετρελαιοκίνητη MiTo είναι ζωντανή από χαμηλά (μέγιστη ροπή: 20,4 χλγμ. στις 1.500 σ.α.λ.), αλλά το μικρό ωφέλιμο φάσμα σε αναγκάζει σε διαρκή ενασχόληση με το κιβώτιο, το οποίο δε διακρίνεται για το ομαλό κούμπωμα των σχέσεων. Το τελευταίο ισχύει και για την άλλη ΜiΤo, μόνο που εδώ το ωφέλιμο φάσμα στροφών είναι σχεδόν διπλάσιο. Σε αυτόν το λόγο θα πρέπει να αποδοθεί και η κατά κράτος υποταγή της ντίζελ στις επιδόσεις, τόσο από στάση όσο και στις ρεπρίζ. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι στη ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα με 4η και 5η η ντίζελ χρειάζεται 12 δλ. και 18,1 δλ., αντίστοιχα, τη στιγμή που η υγραεριοκίνητη αρκείται στα 11 δλ. και 12 δλ., αντίστοιχα. Για την ιστορία θα αναφέρουμε ότι η διαφορά στις επιδόσεις με χρήση βενζίνης έναντι υγραερίου είναι πολύ μικρή, μέσα στα όρια μιας φυσιολογικής απόκλισης.
Φυσικά, εκείνο που έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία είναι ο τομέας της κατανάλωσης. Στη συγκριτική μας διαδρομή -συνολικού μήκους 325 χλμ.-, η οποία φυσικά δεν περιορίστηκε εντός των τειχών της πόλης, η ντίζελ έκαψε 20 λίτρα πετρελαίου, κάτι που μεταφράζεται σε 28,3 ευρώ (τιμή λίτρου 1,417 ευρώ), ενώ από την άλλη πλευρά καταναλώθηκαν 31,3 λίτρα υγραερίου (θα πρέπει να έχετε υπόψη ότι για λόγους ασφαλείας ποτέ δε γεμίζει τελείως το επιπλέον ρεζερβουάρ των 39 λίτρων αποθήκευσης υγραερίου υπό πίεση), που όμως μεταφράζονται σε 23 ευρώ (τιμή λίτρου 0,735 ευρώ).
Σε ό,τι αφορά τη μέση κατανάλωση, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η ντίζελ αρκείται στα 6,4 λίτρα/100 χλμ., την ώρα που η υγραεριοκίνητη χρειάζεται γύρω στα 10,3 λίτρα/100 χλμ. (παραπλήσια είναι η τιμή και για την κατανάλωση με χρήση βενζίνης).

Πηγη: http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=624&article=13299

Οικονομικά Οφέλη

Παρακολουθώντας τις τάσεις τις αγοράς διαπιστώνουμε τη σταδιακή μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού σε οικονομικότερα καύσιμα μιας που η χρήση βενζίνης συνεπάγεται για πολλούς καταναλωτές μια δυσβάσταχτη οικονομική επιβάρυνση.

Σε σχετικό πίνακα παραθέτουμε μία συγκριτική ανάλυση του ετήσιου κόστους κίνησης ενός αυτοκινήτου που κινείται με αμόλυβδη βενζίνη και ενός ίδιου αυτοκινήτου που κινείται με υγραέριο κίνησης.. Οικονομια: 1400  ευρω για 15000 χλμ/ετος

Πηγη: http://www.motiongas.gr/site/lpg3.html

Οι φαν της υγραεριοκινησης ισχυριζονται οτι σε 1 χρονο βγαινουν τα εξοδα της μετατροπης.

Η μετατροπή αυτή καθ’ εαυτή δεν διαφοροποιεί σχεδόν καθόλου το όχημα. Τοποθετείται μεν ο νέος εξοπλισμός, αλλά δεν αφαιρούμε σχεδόν

τίποτε από τα υπάρχοντα μέρη ή συστήματα του οχήματος. Η διάρκεια που απαιτείται κυμαίνεται από 1-3 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με τον τύπο του οχήματος

Πηγη: http://www.greenfuel.gr/%CE%A4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%20%CE%A5%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85.html

Πλεονεκτήματα υγραεριου εναντι βενζινης

·        Ένα πλεονέκτημα που έχουν τα αέρια καύσιμα ως προς την βενζίνη, είναι ο μεγάλος αριθμός οκτανίων που διαθέτουν και έτσι δεν έχουν ανάγκη από πρόσθεση ειδικών πρόσθετων. Η αντοχή του υγραερίου στην κρουστική καύση επιτρέπει την αύξηση της σχέσης συμπίεσης του κινητήρα έως και 12:1.
·        Αποφυγή διάβρωσης που προκαλούν τα πρόσθετα για την καλυτέρευση των χαρακτηριστικών της βενζίνης.Επίσης η χρήση υγραερίου προκαλεί μικρότερη ρύπανση των λιπαντικών ,γιατί  το  υγραέριο  δεν  διαλύεται  σ’ αυτά.
·        Τέλεια καύση χωρίς καπνό, ένεκα της οποίας δεν παραμένουν επικαλύψεις απανθράκωσης ή άλλης φύσης στους θαλάμους  καύσης.
·        Η  χρήση   υγραερίου   επιτρέπει μια τέλεια και ολοκληρωμένη  ανάμιξη με τον αέρα,  γιατί πρόκειται περί ανάμιξης δύο αερίων, αέρα και υγραερίου και όχι ενός αερίου και ενός υγρού, όπως αέρα και βενζίνης, που στις χαμηλές θερμοκρασίες παρουσιάζει  δυσκολίες.
·        Τα καυσαέριά του περιέχουν περίπου 60% λιγότερο CO  και 50% λιγότερους άκαυστους HC ενώ  αντίθετα οι εκπομπές NOx είναι αυξημένες λόγω των υψηλότερων πιέσεων και θερμοκρασιών που αναπτύσσονται κατά την καύση .
·        Η τιμή του είναι πολύ φθηνότερη από αυτή της βενζίνης .
·        Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής .
·        Παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια από τη συμβατική βενζίνη επειδή
o       Η πίεση στο εσωτερικό της δεξαμενής και η απουσία οξυγόνου αποκλείουν την  πιθανότητα έκρηξης, κάτι που μπορεί να συμβεί στα ρεζερβουάρ των υγρών καυσίμων σε περίπτωση πυρκαγιάς .
o       Σε πιθανή διαρροή το αέριο διαχέεται στο περιβάλλον και δεν συγκεντρώνεται στο γύρω χώρο όπως τα υγρά καύσιμα .
o       Η  εγκατάσταση δεν επικοινωνεί με το εσωτερικό του οχήματος
o       Οι δεξαμενές και οι συσκευές που τοποθετούνται στα αυτοκίνητα δοκιμάζονται σε υψηλές πιέσεις, είναι πιστοποιημένες και σύμφωνες με τα αυστηρότερα standards .
o       Το σύστημα καύσης προστατεύεται από κατάλληλες βαλβίδες (αντεπιστροφής, υπερβολικής ροής, μεγίστης στάθμης, ασφαλείας)

Πηγη: http://www.autocenter-tuning.gr/pager.php?id=61

ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ – ΚΤΕΟ

Μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης, η διαδικασία που ακολουθείται είναι σχετικά απλή. Πρώτο βήμα είναι ο έλεγχος της εργασίας που έγινε, από δημόσιο ΚΤΕΟ. Εκεί, παράλληλα με τον τεχνικό έλεγχο που γίνεται στο αυτοκίνητο ώστε να πιστοποιηθεί και από το ΚΤΕΟ οτι όλα έχουν τοποθετηθεί σωστά και ασφαλώς, ο ενδιαφερόμενος προσκομίζει την υπεύθυνη δήλωση του πιστοποιημένου τεχνικού της εταιρίας μας. Γα στοιχεία του τεχνικού ο οποίος εκτέλεσε τη μετατροπή, διασταυρώνονται με τη λίστα του Υπουργείου.

Μετά την έγκριση του, το ΚΤΕΟ, μας χορηγεί βεβαίωση, την οποίο προσκομίζουμε στο Υπουργείο Μεταφορών. Βάσει της βεβαίωσης αυτής, μας χορηγείται νέα άδεια κυκλοφορίας, στην οποία εκτός από βενζίνη, στο τύπο καυσίμου Οα αναγράφει «υγραέρια». Από το σημείο αυτά, είμαστε έτοιμοι!

Πηγη: http://www.popovits.gr/el/-cng-o-lpg

Μειονεκτήματα;

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ,ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ:

  • ΣΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ   ΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ  ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ.
  • ΣΤΟ ΜΗ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ LPG ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ, ΑΦΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2011-12 ΘΑ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1000 ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ  ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ  ΑΠΟ  ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.

Πηγη: http://www.aconhellas.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=31

Αν σου έλεγε κάποιος πως από αύριο το αυτοκίνητό σου θα θέλει τα μισά χρήματα σε καύσιμο για να κινείται, δε θα κοιτούσες αμέσως πώς να το κάνεις για να επωφεληθείς;

 

Τι περιμένεις για να εγκαταστήσεις λοιπόν υγραέριο; Υπάρχει κάτι που σε σταματά; Επειδή έχουμε μάθει να μην δεχόμαστε αμέσως και εύκολα τα «καλά» νέα, το να σου πει κάποιος πως από αύριο το αυτοκίνητό σου θα θέλει τα μισά λεφτά για τα ίδια χιλιόμετρα, αλήθεια είναι πως το χωνεύεις λίγο δύσκολα. Πολύ καλό για να είναι αληθινό.
Η πραγματικότητα όμως λέει πως το υγραέριο είναι στη μισή τιμή της βενζίνης και πως ακόμη και με αυξημένη κατανάλωση λίτρων ανά χιλιόμετρο το όφελος είναι πολύ μεγάλο. Αν δεν μιλάμε για τα μισά λεφτά, σίγουρα υπάρχει μείωση 40% στο κόστος καυσίμου.
Άρα; Τι σε κρατάει πίσω; Υπάρχουν ίσως και κάποιες πτυχές που λίγο προβληματίζουν. Από τη μία είναι το κόστος εγκατάστασης. Γύρω στα 1.500 ευρώ, λίγο πάνω ή κάτω αναλόγως μοντέλου. Πρόκειται για ζεστό χρήμα, που μπορεί να το πάρεις πίσω σε λίγους μήνες από το μειωμένο κόστος κίνησης, πρέπει όμως να το δώσεις όλο μπροστά τώρα.
Η απόσβεση της εγκατάστασης γίνεται σε ένα περίπου χρόνο, για αυτοκίνητα που καλύπτουν 15.000 χλμ. ετησίως. Από κει και πέρα ότι γλιτώνεις σε καύσιμο μένει στην τσέπη σου. Αν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα, λόγω δουλειάς για παράδειγμα, η απόσβεση γίνεται πολύ πιο σύντομα. Αν κάνεις λιγότερα, τότε θα πρέπει να δεις σε τι βάθος χρόνου θα αποσβέσεις τα χρήματα της εγκατάστασης, γιατί μπορεί το όφελος να είναι οριακό.
Και μετά είναι η ίδια η εγκατάσταση. Αλήθεια είναι πως το αυτοκίνητο δέχεται μια σχετική μετατροπή. Το ντεπόζιτο στο πορτ μπαγκάζ και οι σωλήνες παροχής στην τάπα και στο χώρο του κινητήρα. Είναι και τα ηλεκτρονικά που το ελέγχουν, γενικά, αρκετά πράγματα.
Χάνεις και τη ρεζέρβα, πράγμα που κάποιοι διστάζουν να δεχτούν, παρότι έχει να τους πιάσει λάστιχο (ή να το αλλάξουν μόνοι τους) πάνω από 10 χρόνια.
Τέλος είναι ο φόβος της μειωμένης απόδοσης. Κάτι που δεν ισχύει, και στην τελική αν νοιώθεις πως το αυτοκίνητο χρειάζεται κι άλλη δύναμη, το γυρνάς στη βενζίνη όποτε θες.
Το θέμα είναι πως το υγραέριο μπορεί να είναι νέα μόδα στην Ελλάδα τώρα, πρόκειται όμως για τεχνολογία που χρησιμοποιείται δεκαετίες στο εξωτερικό, είναι δοκιμασμένο και γι αυτό περνάει και ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα. Ποια άλλη τόσο εκτεταμένη μετατροπή θα επιτρεπόταν;
Άρα τι μένει; Τι είναι αυτό που σας κρατάει από το να μειώσετε το κόστος καυσίμου στο μισό; Πιστεύετε πως είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό; Ή πως υπάρχον κρυφές πτυχές που σας φοβίζουν; Είναι τα χρήματα της εγκατάστασης; Ή η ιδέα της μετατροπής; Τι λέτε;

Πηγη: http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?news_data_id=98612

FAQ

Ερωτήσεις – Απαντήσεις σχετικά με το υγραέριο:

1. Το υγραέριο για οχήματα που διατίθεται στη χώρα μας εισάγεται από το εξωτερικό ή προέρχεται από εγχώριες παραγωγικές διαδικασίες;

Το υγραέριο για οχήματα που διακινείται στα πρατήρια καυσίμων προέρχεται από τις εγχώριες μονάδες διύλισης πετρελαίου. Τα τοπικά διυλιστήρια παράγουν τα υγραέρια όλων των χρήσεων κατά την κλασματική απόσταξη του αργού πετρελαίου.

2. Τι ποσοστό της συνολικής αγοράς αφορά σήμερα η υγραεριοκίνηση;

Η υγραεριοκίνηση εκτιμάται ότι αφορά λιγότερο από το 2% του συνόλου των καυσίμων που προορίζονται για την κίνηση οχημάτων, έχοντας όμως αυξητική τάση, καθώς συνδυάζει και εξασφαλίζει στον καταναλωτή χειροπιαστά οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη.

3. Πόσο ασφαλής είναι η χρήση υγραερίου στα αυτοκίνητα;

Η χρήση του υγραερίου στα ΙΧ και επαγγελματικά οχήματα είναι απόλυτα ασφαλής και νόμιμη (ΥΠ.ΑΠΟΦ. 18586/618 20/03/2000,εφ’οσον τα εξαρτήματα των συσκευών μετατροπής είναι δοκιμασμένα σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και είναι εφοδιασμένα με πιστοποιητικά καταλληλότητας. Το κύκλωμα τροφοδοσίας στο όχημα είναι κλειστού τύπου και δεν περνάει από το χώρο επιβατών, ενώ είναι κατάλληλα εφοδιασμένο με ειδικές διατάξεις ασφαλείας.

4. Πως τοποθετείται το υγραέριο στην αντίστοιχη δεξαμενή-ντεπόζιτο του αυτοκινήτου;

Όλα τα κιτ μετατροπής οχημάτων περιλαμβάνουν μια φιάλη αποθήκευσης που τοποθετείται στο χώρο αποσκευών. Η τελευταία τεχνική είναι η χρήση μιας δακτυλιοειδούς δεξαμενής που προορίζεται για το χώρο της ρεζέρβας. Η πλήρωση της δεξαμενής στο αυτοκίνητο γίνεται μέσω της ειδικής αντλίας των πρατηρίων, η οποία συνδέεται με το στόμιο πλήρωσης που είναι ευδιάκριτα τοποθετημένο πάνω στο αυτοκίνητο.

5. Τι συμβαίνει στην περίπτωση που ένα αυτοκίνητο ξεμείνει από υγραέριο μακριά από πρατήριο ανεφοδιασμού;

Όλα τα αυτοκίνητα που κάνουν χρήση υγραερίου κίνησης έχουν δυνατότητα αυτόματα να αλλάζουν την επιλογή του καυσίμου από υγραέριο σε βενζίνη. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το καύσιμο που επιθυμεί ακόμα και κατά την οδήγηση.

6. Χρειάζεται συντήρηση το σύστημα τροφοδοσίας υγραερίου στον κινητήρα;

Η τακτική συντήρηση του συστήματος τροφοδοσίας υγραερίου γίνεται από εξουσιοδοτημένα συνεργεία και ποικίλει ανάλογα με τον κατασκευαστή.

7. Πόσο στοιχίζει η τιμή του υγραερίου κίνησης σήμερα;

Η σημερινή τιμή πώλησης του υγραερίου κίνησης κυμαίνεται από 0,70 έως 0,80 ευρώ/λίτρο. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται οικονομία μεγαλύτερη του 50% σε σχέση με την τρέχουσα τιμή της βενζίνη.

8. Για να χρησιμοποιηθεί υγραέριο σε ένα αυτοκίνητό, πρέπει αυτό να αγοραστεί με προδιαγραφές υγραεριοκίνησης από το εργοστάσιο, ή μπορώ να αλλαχθεί το ήδη υπάρχον βενζίνης, σε μικτή χρήση βενζίνης-υγραερίου; Ποιος πραγματοποιεί τέτοιες μετατροπές;

Για να χρησιμοποιήσετε υγραέριο στο αυτοκίνητο σας δεν απαιτείται η αγορά νέου αυτοκινήτου από το εργοστάσιο. Η μετατροπή του οχήματος σας σε υγραεριοκίνητο είναι μια απλή διαδικασία που γίνεται από εξουσιοδοτημένα συνεργεία και συνοδεύεται με εγγύηση για το κιτ μετατροπής. Όλα τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα έχουν τη δυνατότητα να μετατραπούν σε υγραεριοκίνητα ενώ ταυτόχρονα μπορούν, με το πάτημα ενός διακόπτη να κινηθούν με βενζίνη.
Στην Ευρώπη υπάρχουν μεγάλες βιομηχανίες αυτοκινήτων όπως η Opel, η Ford, η Citroen, η Daihatsu, η Fiat, η Mercedes, και η Nissan που κατασκευάζουν εργοστασιακά υγραεριοκίνητα μοντέλα, τα οποία όμως δεν είναι ακόμα διαθέσιμα στην ελληνική αγορά.

9. Τα αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση, χρεώνονται με λιγότερα τέλη κυκλοφορίας;

Μολονότι, με την υγραεριοκίνηση επιτυγχάνεται σημαντικά χαμηλότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση, έως τώρα δεν υπάρχει σχετική νομοθεσία που να επιτρέπει τη μείωση στα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα που κινούνται με υγραέριο.

10. Υπάρχει μυρωδιά στην καμπίνα ενός αυτοκινήτου που κινείται με υγραέριο;

Δεν υπάρχει καμία μυρωδιά στην καμπίνα του οχήματος που χρησιμοποιεί υγραέριο.

Πηγη: http://www.xaniadakis.gr/lpg/index.htm

Ειναι νομιμο;

Νομοθεσία για την υγραεριοκίνηση

Η υγραεριοκίνηση στην Ελλάδα επιτρέπεται από το 1999, σύμφωνα με το αρ. 5 του Ν. 2773/1999, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 22-12-1999 και επιτρέπει την υγραεριοκίνηση όλων ανεξαιρέτως των οχημάτων ΙΧ, ΔΧ, ταξί κτλ.

Όλα τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν, πρέπει να πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και να διαθέτουν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά.

Ο επιβλέπων μηχανικός του συνεργείου θα πρέπει να έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του Ν. 1575/ 1985 με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων υγραερίου. Μετά την εγκατάσταση του συστήματος του υγραερίου, ο μηχανικός υποχρεούται να παραδώσει στον κάτοχο του αυτοκινήτου αντίγραφο υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/1986, με την οποία ενημερώνει το Κ.Τ.Ε.Ο. πως η διασκευή έγινε σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών.

Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο περνάει από τεχνικό έλεγχο σε Κ.Τ.Ε.Ο. και αν διαπιστωθεί πως η εργασία έγινε πράγματι με βάση τους κανόνες του Υπουργείου, στη Διεύθυνση Μεταφορών της Νομαρχίας, που είναι αρμόδια για τις άδειες κυκλοφορίας αυτοκινήτων, συμπληρώνεται στην άδεια κυκλοφορίας η χρήση υγραερίου ως καυσίμου κίνησης.

Ο πρώτος τεχνικός έλεγχος των οχημάτων μπορεί να γίνει είτε σε δημόσιο, είτε σε ιδιωτικό Κ.Τ.Ε.Ο., όπου τα στοιχεία του συνεργείου, του μηχανικού και των εξαρτημάτων θα διασταυρωθούν, για να διαπιστωθεί αν είναι εγκεκριμένα ή όχι. Και οι επόμενοι τεχνικοί έλεγχοι, μπορούν επίσης να γίνουν είτε σε δημόσιο, είτε σε ιδιωτικό Κ.Τ.Ε.Ο.

Πηγη: http://www.ygraeriokinhsh.com/nomothesia.html

 Πρατηρια:

http://www.autocenter-tuning.gr/pager.php?id=66

Υπολογίστε μονοι σας το κερδος

http://www.car-gaz.gr/calculator.html

Μετα απ τη μετατροπη αυτη το αυτοκινητο σας δεν θα γινει Porsche Οπως το εικονιζομενο, αλλα θα εχετε οικονομια και θα συμβαλετε στη μειωση της μολυνσης του πλανητη.

Advertisements

Responses

  1. έναν υπολογιστή κέρδους για την υγραεριοκίνηση μπορείτε να βρείτε και στο λινκ υπολογιστής κέρδους υγραεριοκίνησης


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: